Sitat


"I don't want to be a product of my environment... I want my environment to be a product of me..."



tirsdag 27. september 2011

Hva i all verden skal jeg gjøre her..?!


Vi har en del av stuen vår som jeg ikke har vist bilder av før, mest fordi jeg ikke liker hvordan den ser ut, og ikke aner hva jeg skal gjøre med den..
Når vi flyttet inn i dette huset for et år siden hadde vi rett og slett ikke nok stuemøbler, siden denne stuen var mye større enn den forrige. Ikke syns jeg vi hadde råd til nye møbler heller.

Så da måtte jeg bruke fantasien litt..
Kjøpte en rimelig gjesteseng som nå fungerer som chaiselong.
En gammel trekasse fra svigerbestemors kjeller ble enkelt til et lite bord,
og på loftet til mine foreldre fant jeg et stort skinn fra en hjort pappa har skutt en gang. Synd å la det ligge å støve ned der, så nå fungerer det som gulvteppe.
En gren henger ned fra taket med noen lykter i.
Et par store puter ble ekstra sitteplasser.
Litt primitivt kanskje, men det funker på en måte..



Irriterer meg mye over den slitte gul-orange parketten.
I første omgang blir den nok malt lys, så skifter vi gulvene i denne etagen etter å ha pusset opp kjøkkenet..



På mørke kvelder er det egentlig litt koslig her, men aller helst skulle jeg bare ha fjernet alt og kjøpt inn noe nytt. Aner bare ikke hva! Er helt blank...




3 kommentarer:

Torbjørg i Stavanger sa...

Åsså eg som syns den enden av stua virka kjempekoselig!

Jaja, du finner nok på noko.. Du kan jo leite litt på finn.no veit du.. Kanskje du finn noko der :)

Klem

Anonym sa...

Synes det er så fint der fra før! Trenger virkelig ikke å pusse det opp! Klem fra lillesøss

MissMette sa...

Hei Anette :)
Kjenner meg så godt igjen her ;) Har en del av stua jeg også som ikke jeg tar bilder av, grunnet mangel på møbler og at det ikke er slik som jeg vil ha det... Det blir vel en ordning på det etterhvert tenker jeg ;) men ting tar tid her hos meg... Jeg syns du har gjort det veldig koselig med det du har her, og ikke minst kreativt og herlige farger... Så får vi bare drømme og legge planer for hvordan vi skal ha det ღ for det kommer, en dag... Ønsker deg en fortsatt fin kveld og uke :) Klem fra Mette