Sitat


"I don't want to be a product of my environment... I want my environment to be a product of me..."



fredag 27. april 2012

Giveaway!

Lyst på en philips stavblender? Eller kanskje du heller vil ha en ny kaffemaskin eller rettetang..



WhiteAway.no sponser denne gi-borten der du kan velge mellom en Philips-stavblender eller et gavekort på  500 kr. 
WhiteAway har et stort utvalg i rimelige hvitevarer og husholdningsapparater, og de har gratis levering :-) 
Klikk gjerne innom og se hva du ville brukt gavekortet på om du vinner 


Reglene er som vanlig;

1 lodd for kommentar
1 lodd for å følge bloggen min
2 lodd for å linke til denne gi-borten fra din egen blogg, bruk det øverste bildet

Håper du vil være med
Lykke til

109 kommentarer:

Vimså sa...

Ja, som nybakt huseier er det jo ting man kunne ønsket seg.
Stavmikser har jo ikke vært så dumt. Prøver lykken med full pott 4 lodd.
Ønsker deg ei flott helg.
Mari Johanne

Line S. sa...

Hei
Jeg prøver vinnerlykken, har alltid ønsket meg en stavmikser, 2 lodd (kommentar og følger)
God helg!
line.strandli@gmail.com

Hildes Homemade sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hildes Homemade sa...

Jeg prøver også vinnerlykken!
Hadde vært kjekt å vinne en så fin premie!
Satser alt og tar 4 lodd :)

Margrethe sa...

jeg tar to lodd og krysser fingrene=)

Anonym sa...

Hei!!

Jeg vil gjerne være med og trekker 1 lodd..

Klem Sissi
sis-wen@online.no

Lina sa...

2 lodd :)

god helg! :)

Lotta sa...

3 lodd til meg!! Vi kunne trengt oss en fryser, så denne giveawayen er midt i blinken!

Unknown sa...

jatakk, tar 2 lodder jeg :)

Maria sa...

jeg er med, 2 lodd :)

Camillaeli sa...

Jeg er med på 2 lodder.

Hanna sa...

Woop, vi er med med ett lodd :) Kunne tenkt meg mange ting, når jeg ser på siden ;)

ingridsboble sa...

4 lodd til meg! Kunne virkelig trenge en ny stavmikser. Den gamle tok kvelden da jeg laget aprikoskuler til jul

Liza sa...

4 lodd på meg:)
http://lizasverden.blogspot.com/p/emmas-hvite-borg-trekning-1.html
God helg
Klem
Liza

Lillian sa...

Hei!
Tar 2 lykkelodd jeg!:)
Klem, Lillian

mormormonashjørne sa...

Jeg vil gjerne være med på trekningen og tar 2 lodd, følger og kommentar. Krysser fingrene,supre premier.

Ha en fin kveld.

Helene Orskaug sa...

Oi! Stavblender ønsker jeg meg:o)
Jeg trekker 4 lodd, takk:o)

Heleneklem

Anne Marie sa...

Jeg prøver lykken med 4 lodd =)
Tvi tvi alle sammen
♥Anne Marie

Camilla sa...

Elsker WhiteAway. Har allerede kjøpt kjøleskap der til en fantastisk pris, sparte flere tusen kroner!!!! Jeg prøver lykken med 4 lodd. :-)

.House of BO. sa...

Eg er med og tar med meg

4 LODD

på vegen. =)

God helg! =)

Mor Inger`s hus sa...

Flotte premier, som jeg gjerne vil være med på.
4 lodd på meg. Linker på bloggen min.

Inger

Kristine S sa...

Tar med glede 4 lodd og krysser fingrene.
Ha en flott vår alle sammen.

Mvh. Kristine(kristine907@gmail.com)

Anonym sa...

Hei, jeg er med! 1 lodd på meg.

Hilsen Adine
thoresen[ætt]gmail.com

Anonym sa...

jeg deltar gjerne med - 1 - lodd :)

Vennlig hilsen Beate
lillemeg26@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg blir med ,1 lodd.

Kjempefine premier!


i_Sen3@yahoo.no

Laila.lovseth sa...

Heisann! :-)
Vil veldig gjerne delta med 2 lodd. Kommentar + følger :D

Herlig premie! Håper jeg har lykken med meg!

Laila.lovseth@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg tar gjerne ett lodd:)

snefrid1@msn.com

Unknown sa...

ble to lodd til meg...:)

Anonym sa...

blir ett lodd til meg ^^

baretildritt@hotmail.com

Unknown sa...


(⁀`⁀)☆Jeg har vært følger lenge
.`⋎´☆•.å er innom deg rett som det
☆¸.*°•.☆ er.Jeg trekker 2 lodd,har
•°*°•.☆ ikke blogg så får ikke linket.Men har alikevel linket på FB :)Har kjempe lyst på en slik stavmikser,holder på og flytte inn en ny leid leilighet og gleder meg masse til å kunne stå og kose meg på Kjøkkenet. Å der hadde jeg virkelig trengt meg en stavmikser.. Krysser fingrene og ønsker deg en kjempe fin og rolig søndag.. Stor varm hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Anonym sa...

ett lodd p meg :) ma-sto@hotmail.com

M sa...

Hei,
jeg har give away for White Away på min blogg også!
Sving innom, så har du også sjangsen..

Jeg snapper 2 lodd, og ønsker deg en fortsatt fin søndag!
( \_/ )
(='.'=)
(")_(")

M sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
heges verden sa...

Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd.For kommentar og lagt meg til som følger.
Hilsen Hege

Anonym sa...

1 lodd håper jeg på, kjempeflott giveaway!

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

Marits Hverdagsgleder sa...

Super premie. Kan tenke meg både stavblender og kaffemaskin jeg.. så jeg tar 3 lykkelodd... linka til bloggen, lagt meg til som følger (privat) og kommentar :)

Ole-Martin sa...

To lodd!

Krysser fingrene :)
Ole-Martin
olejen(ætt)live.no

BMB sa...

Jeg vil gjerne delta, og trekker 2 lodd.

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

Charlotte sa...

Trekker gjerne 2 lykkelodd jeg også :)

Klem Charlotte

Anonym sa...

så klart jeg er med, 1 lodd her.. uglylizz78@gmail.com

Bente blm sa...

Har ikke blogg, så 2 lodd til meg :-)

benmaas(at)hotmail.no

Anonym sa...

Jeg er med :D deltar med 1 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

Katrine Donal Botn sa...

Jeg deltar med 1 lodd :)

Fru Flamme sa...

Verdt et forsøk :)

Anonym sa...

Deltar med 2 lodd.
Håper jeg vinner :)

Lene Anette

Anonym sa...

Prøver med 2 lodd jeg :)
Krysser fingr og tær!
celinexb@msn.com

Wenche sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Wenche sa...

Herlig give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende kveld. 4 lodd til meg.

Anonym sa...

Så gøy giveaway! :D
Er veldig gjerne med på 1 lodd.
Håper du får en fantastisk uke, med mye latter og sol!
-Helene-
riola@live.no

Anonym sa...

et lodd da :)

Mvh
Stine Bratvold

stini95@hotmail.com

Anonym sa...

Da blir det et lodd! :D

Mvh
Kjell Arne Bratvold
bratvold123@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg prøver meg på lyykken med et lodd!!;)

Mvh
Hanne Bratvold
hbratvold@hotmail.com

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med og tar 3 lykkelodd!
http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/04/giveaway-hos-opalveien.html

Klem

Anonym sa...

Denne satser jeg stort med et lodd på.
Mvh Samot, tomabjer@online.no

Laila sa...

Hei hei!
Flott premie! Jeg tar 2 lodd og krysser fingre og tær :-)
Laila
lai-ola@online.no

En rosa fugl sa...

Tar ett lodd og håper på det beste:D

Bli gjerne med på min fotografiske utfordring:D

Trine sa...

I flere måneder nå har vi vørt uten kjøkken. Siden Desember 2010 har vi vært delvis uten et fungerende kjøkken. Alt pga forrige eiers “lek” med det elektriske anlegget og deretter flere branntilløp. Etter som månedne har gått så har håndverkerne til nå endt opp på at det vil koste mellom 700 000 ig 900 000 å reparere det. Ca halvparten er gjort – resten må vente til etter en rettssak. Men pga rettssaken må vi vente med resten til etter det – MEN vi har nå snart et fungerende kjøkken igjen, og mitt store øsnke er å komme igang med et skikkelig kosthold ijgen. Jeg har ME etter hjerneslag og må spise regelmessig og det er mye mat jeg ikke tåler – så dette sliter veldig på helsen – men nå er kjøkkenet under vasking og vi kan om et par dager begynne å spiser ordentlig igjen – så det hadde vært supert å vinne litt av det vi trenger på kjøkkenet! :-)

Dina sa...

Det blir 2 lodd på meg :o)
dinkafox@yahoo.com

Kristoffer sa...

Tar 1 lodd
kristoffer.folleso@gmail.com

Inna sa...

Er veldig gjerne med, tar 1 lodd
dinakraeva@gmail.com

Lene RH sa...

1 lodd på meg :-)

Snedig Snelle sa...

Tar ett lodd :-)

Hilde. sa...

Hei. Jeg vil gjerne være med. Hildehg.

Wonderland4Three.blogg.no sa...

Jeg blir gjerne med å trekker To lodd :)
Krysser virkelig fingrene og håper i hytt og hei :)

charlotte_kolnes@hotmail.com

Anonym sa...

Tar to lykkelodd:) har ikke stavmikser så er noe eg trenger:))
mvh Janne Kari
jannebabzen@hotmail.com

metanoia sa...

prøver lykken med 4 lodd :D

Randi sa...

For en flott give away! Jeg prøver lykken, trekker 3 lodd:)
Ha en fin dag!
Randi:)

Signe Helene sa...

White Away har mye fint og nyttig :)
Jeg prøver lykken med 1 lodd:)
(signe@epost.no)

Anonym sa...

2 lodd til meg. Beste helsing Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

mywoolyadventure sa...

Da blir det 2 lykkelodd på meg:)

Mie Mari sa...

2 lodd til meg og :) Jeg har ønsket meg en stavmikser lenge! :)

små øyeblikk med cams sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
små øyeblikk med cams sa...

Hei! Jeg slår til med 4 lodd, kommentar, følger og linker på blogg :)
Ta gjerne turen innom meg også hvis du vil, har en fin give away gående jeg også - koselig hvis du vil delta :)
Nyt helgen!
Klem Camilla

Anonym sa...

Da blir det 1 lodd på meg :)

Hilsen
Stine R
tyvenlia@live.no

Anonym sa...

! lodd til meg1
hilsen monica
mo-skog@online.no

Aimee sa...

4 lodd på meg! Ha en god helg :)

Anonym sa...

Tar 1 lodd.

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

madebyjulia sa...

Jeg vil gjerne ha 2 lodd:)

prinsesselinn sa...

Jeg blir gjerne med i trekningen ;)

har tilsvarende konkuranse hos meg,
dersom du muligens kunne tenke deg en food prosessor ;)

Ha en strålende dag ;)
LinnTherese

Franciskas Vakre Verden sa...

Kjempefin giveaway!! Jeg blir veldig gjerne med! trekker to lykkelodd følger og kommentar og krysser fingrer! Du er også velkommen til å bli med på giveawayen min, hvis du har lyst. Jeg gir bort LOVE-putetrekk fra Drømmeverden og gavekort på kr. 500,- med mer.

Louise sa...

1 lodd til meg:)

Plosellas sa...

2 lodd - TakkeR&BukkeR&NeieR !!!

plosella_38@live.com

Anonym sa...

Fin tävling!
Jag tar en lott :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Linda sa...

Da tar jeg ett lodd :)

Silje sa...

2 lodd.
Fin blogg :-)

Plosellas sa...

4 lodd ja :-)

plosella_38@live.com

Martine sa...

Trenger sårt en ny støvesuger - så må jo prøve meg med et lodd :)

Plosellas sa...

Beklager - ser jeg har meldt meg på 2 ganger her... Ikke meninga :-(

Unknown sa...


(⁀`⁀) ☆ Jeg trekker 2 lodd jeg.
.`⋎´☆¸”*°•.☆ Følger deg videre :)
☆¸.*°•.☆ ☆ Jeg trenger en ny micro,
•°*°•.☆ da den jeg hadde bare sluttet og funke. Ønsker deg en SuperDuper helg.... Stor varm hilsen fra Monica Karin
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ canim_monica@hotmail.com

Natalie sa...

Jeg tar to lykkelodd :) finfin premie:) Jeg har også en giveaway om du vil være med :) Klem

Unknown sa...

Hei, jeg blir gjerne med:)
Trenger nytt vaffeljern, ny støvsuger og ny hårføner, så gavekort hadde vært bra!!

Trekker 2 lykkelodd!!

Ha en fin lørdag:)

RoseSommer sa...

Kan jeg få 1 lodd?

Silje Merethe sa...

Wow - her må man jo prøve vinnerlykken :) Tar med meg lodd jeg!

Marlen Isabell sa...

Deltar i konkurransen når jeg allerede er innom og suger til meg inspirasjon.

2 lodd på denne pia. :D

makkis92@hotmail.com

Emilie sa...

Ett lodd til meg.
Takk:)

Anonym sa...

3 hærlige lodd på meg:)))))))))

Ønsker deg en aldeles deilig 17 maikveld:)))))))))

Mvh
Merete Johansen
merete1974@hotmail.com

Edny sine puslerier sa...

Kommentar nr 100, og 4 lodd på meg:) Det må vel love godt?

Birgitte sa...

Jeg vil gjerne være med! Stavmikser er noe jeg ønsker meg:) Tar 1 lodd

Lise sa...

To lodd til meg -stavmikser er vel det elektriske redskapet jeg bruker mest på kjøkkenet. Bortsett fra kjøleskap og oppvaskmaskin selvsagt ;-)

Silje sa...

3 lodd til meg:) En rettetang hadde vært kjekt å ha her i huset!

Marius sa...

Jeg blir med på denne....
trekker 2 lodd, for kommentar og følger:)

Interiorfantasier sa...

2 lodd på meg:)

Katrine Helle sa...

Jeg tar 2 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com

Anonym sa...

Hei på deg!

Jeg vil gjerne være med på denne.
Det er så mange ting jeg trenger nå, så et gavekort hadde vært flott å vinne.
Følger bloggen din,
så det blir 2 lodd på meg.

Mvh. Guri Marie

guri_marie.kristoffersen@getmail.no

Kjersti1982 sa...

2 flotte lodd på meg :)
kjerstiogkim@hotmail.com

Jorunn sa...

Har ikke blogg, så 1 lodd på meg :)

Blomsterhjertet sa...

2 lykkelodd på meg:)

blomsterhjertet@gmail.com

Anonym sa...

Har det er fremdeles sjans til å bli med!:) prøver meg med 2 lodd i siste liten.
mvh. Janne Kari
jannebabzen@hotmail.com

Anonym sa...

1 lodd på meg :)
(fannydeak@hotmail.com)