Sitat


"I don't want to be a product of my environment... I want my environment to be a product of me..."



fredag 23. september 2011

Vel overstått bloggtreff i Opalveien

Hadde et kjempekoslig bloggtreff (eller nørdetreff som en del av mennene våre kaller det..) her i Opalveien tirsdag kveld. 
Huset fylltes raskt opp av 15 herlige damer, og kosligere, greiere og mer gavmilde jenter skal du lete lenge etter..  Jeg fikk så mange flotte vertinnegaver at det føltes som rene bursdagsfesten, og tror ikke helt jeg fikk takket for alt, i alt oppstyret, så Tusen takk!! Dere er så snille :-)




Før jeg viser hvem som var der, må jeg bare få unnskylde bildene..
Ikke hat meg for å legge ut disse..
Ikke så lett å få bra bilder om kvelden, av skravlende, spisende damer,
som ikke akkurat satt helt stille heller..
Men uansett.. Her er jentene som kom:

     

En oppgitt Manuela - "Mrs Hardy" og en fnisende Elisabeth - "Fru Sinnes"
 

 
En engasjert May Helen fra "KROnPRINSESSENE" og Tonje med "Dagdrømmeren"


    
Torbjørg Med "Torbjørg i Stavanger" og litt skumle Monica med "Nyte livet"


        
Annfrid  med "Min glede" og Martha med "Marthas lille boble", gjemte seg bak noen greiner mesteparten av kvelden
      
Heidi fra "takhøyde" og Lisette med "Lisettes perler"

       
Cathrine med "Catrines hjerterom"  og Hilde med  "Hildemor"


      
Hilde med "Feien og fjong" og Eli med "Frøken fryd"

Bare klikk på bildene for å komme inn til de ulike bloggene som var representert :-)
Vi storkoste oss, og nå gleder vi oss bare til å treffes hos Martha neste gang ;-)

17 kommentarer:

takhøyde sa...

Se her ja - en fin bukett bloggere!! Takk for hyggelig kveld hos deg - god mat og flott stemning!! Treffes gjerne igjen!
Heidi :)

Anette - Opalveien - sa...

Hmm. En del linker falt ut i farten, men tror alle funker nå..

STYLIZIMO sa...

Så hyggelig da! Fine jenter hele gjengen :)

God helg!
klem Nina

KROnPRINSESSENE sa...

For en HERLIG gjeng vi er!!!
Jeg smiler fortsatt når jeg tenker på treffet...
Neste gang tror jeg vi må arrangere photoshoot, så vi tar oss bedre
ut ;) Eller kanskje la være å ta bilder av oss og heller fotografere interiøret hi, hi.
Fineste vertinne, nydelig mat og praten som gikk i ett...
PERFEKT kveld ;)
Klem May Helen

Supersnuppa sa...

Så mange fine damer!
Artig å se damene bak bloggene.
Var sikkert en innmari koselig kveld.

klem

Camillaeli sa...

Hvor ser det hyggeligt ud. Jeg ville ønske, at jeg havde været med. Jeg må altså med næste gang........ Man MÅ jo lære de lokale bloggere at kende.

Det er rigtig dejligt at se billeder af alle damerne bag de blogge, som man så tit læser.

Rigtig god weekend.

Unknown sa...

Haha, en oppgitt Mrs Hardy. Ja uff jeg er så himla oppgitt over det opplegget... ;)
Var en kjekk kveld, kosli innlegg Anette, gleder meg til neste gang! Klem

tonje boganes sa...

Ja, vi storkoste oss, Anette. Takk for at du stelte i stand!
God helg
KLem Tonje

Annfrid sa...

Takk Anette for at du tok imot oss alle sammen. Det var kjempe koselig. Jeg hadde en super kveld sammen med dere alle sammen. Gleder meg masse til å treffe dere igjen.

God helg.

Klem

Hildemor sa...

Finaste buketten ja;),
takk igjen for en kanonkjekke kveld, eg storkoste meg:).
Kan ennå ikkje heilt glømma dei cinnamon bollene, fantastiske:),
trur eg må prøva meg på dei:)
KLem

Unknown sa...

Lisettes dobbeltgjenger:
http://www.facebook.com/profile.php?id=709321004

Torbjørg i Stavanger sa...

Ja TUSEN TAKK for ein super kveld, alle sammen! Vi er i alle fall ikkje farlige å vere på treff med :)

Kjenner at eg neste gang skal prøve å vere litt meir fotogen neste gang (kan ikkje sei at eg var overlykkelig over bilde men :))

Gleder meg masse til neste gang :)

Klem

Hilde - Feien og Fjong sa...

Fin gjeng! : ) Tusen takk igjen!

Veronica sa...

Så utrolig gøy det så ut.
Så flink du er til å arrangere.
Gøy å se bilder av damene "live".
God kveld
klem

Hogstadvika sa...

Hei så ut som dere storkoste dere:) Jeg er også en Sandnes-blogger, men hadde ikke anledning til å komme! Håper det er plass til enflere ved en senere anledning!!!

Unknown sa...

obs, jeg la ut ett av bildene, men syns det var så fint :)

mali-mo sa...

Så kjempekoselig ut med bloggtreff!

Vet ikke om jeg har vært innom hos deg her før, tror iallfa ikke jeg har lagt igjen en hilsen, så det gjør jeg nå;) Kjempekoselig blogg du har, har rullet meg tilbake og fått med meg både slottsferie i Frankrike(WOW) og steiner i vasken (lurt!). Ønsker deg en flott uke!