Sitat


"I don't want to be a product of my environment... I want my environment to be a product of me..."



lørdag 4. desember 2010

Årets julekort

Vår fryktelig sent ute med både å ta, og å bestille julekort i år. Syns ikke jeg fikk noen bilder som var så veldig gode i år, litt fordi motivet mitt er kommet i den alderen der hun gjerne vil hjelpe til med å posere  litt overdrevent. Ikke alltid så pent med store falske smil :-) Men fant to jeg syns var greie.

Slet litt med å bestemme hvilket av disse jeg skulle bruke


Valget falt på det siste, litt fordi jeg foretrekker duse rolige farger, men mest fordi fotoknudsen ikke ville fremkalle det første ;-(  Jeg har klippet og blåst opp bildet og ødelagt kvaliteten:-)

Julekortene er bestillt, men kommer nok ikke frem før vi har reist på desemberferie, så jeg håper jeg klarer å få dem ut til alle før jul. Dere får se dem her så lenge :-)
  

2 kommentarer:

Unknown sa...

de er så fine begge korta;)

husetpålandet sa...

De ble veldig fine begge to:) Så Stor Mira har blitt. Herlig jente:)