Sitat


"I don't want to be a product of my environment... I want my environment to be a product of me..."



mandag 21. november 2011

Mitt lysfat...

Maia fra fabelaktig ber oss vise fram våre lysfat.
Det var en enkel og kjekk utfordring, og jeg er ikke vanskelig å be, så her er lysfatet jeg har stående på salongbordet for tiden.


Jeg er ikke helt i julestemning ennå, så adventspynten er foreløbig godt nedpakket i kjelleren, men ventetiden nærmer seg med stormskritt, så jeg må vel snart ned å hente den frem..


Hvordan skal jeg komme i julestemning på en uke..? I fjor var jeg helt klar for jul i begynnelsen av november..

Hvis du vil se flere lysfat eller vise frem ditt, kan du se her








4 kommentarer:

Liza sa...

Nydelig:) Liker fargene du bruker.
God Mandag på deg
Klem
Liza

tonje boganes sa...

Vakkert lysfat! Og nydelige bilder!
Jeg er heller ikke helt i julestemning ennå, men regner med at det kommer snart :)
God mandagskveld!
Klem Tonje

Unknown sa...

endeli er du tilbake, fint lysfat :)

Fabelaktig sa...

hei på deg!
Veldig koselig at du har funnet veien til meg og at du til og med deltar på utfordringen min :)

Nydelig fat! De duse fargene var lekre :)

Har du sett at du kan vinne premier også? Klikk her http://maiaslilleverden.blogspot.com/2011/11/premiering-lysfatutfordring.html

Fabelaktig kveld til deg!
klem