Sitat


"I don't want to be a product of my environment... I want my environment to be a product of me..."



mandag 4. juli 2011

Hva ville du gjort..?

Den blå perioden min er definitift over!
Den varte i hele tre uker, men jeg klarte ikke å bli fortrolig med alt det blå.
Da var det fort tilbake til gamle takter.



Har visst permanent dilla på lilla jeg..

 

Nå er jeg så utrolig lei av den rotete svart/hvite tapeten vi har på en vegg i stuen.


..Men jeg syns det er så vanskelig å bestemme meg for hva jeg skal gjøre med den.
Sånn ser den ut på veggen;


Skal jeg male den en grå-lilla-beige aktig farge..? 



..Safer jeg med den kjedelige, men litt tryggere hvit malingen...?




...eller finner jeg en ny litt "roligere"tapet..?


What to do... what to do...?
Hva ville du gjort?

15 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Hei :)
Først må jeg si at jeg synes tapeten var fin.
Men den tar kanskje litt mye oppmerksomhet fra det du har på veggen. ;)
Jeg hadde malt den i den lillafargen du ønsket,
veldig fint å bryte litt.
Blir du lei er det fort gjort å male den lysere igjen. :)
Lykke til med valget. :)

Kristin Kreativius sa...

Den grå-lilla-beige fargen så veldig spennende ut asså! :) Hadde vært artig å sett den på veggen!

Håper du blir enig med deg selv:)

fin dag:)

Keiserens nye trær sa...

Vi synes du skal bake en kake og spise den mens du planlegger, da blir det lettere å bestemme seg. :)

Keiserklem

Trådsnella sa...

Selv hadde jeg nok malt hvit. Men iforhold til resten av stilen din tror jeg det kan bli superfint med den grå-lilla fargen! Kan jo males lysere igjen om du ikke blir helt fornøyd! ;) tror det blir lekkert jeg!

Unknown sa...

Lilla sier hjernen mens du baker kake ;)

Lindas Lille Leilighet sa...

Vanskelig å velge..hvit er jo en safe mulighet, men ikke den som er mest spennende. Ville nok valgt å malt den i sånn lilla farge jeg:) Synes lilla er en nyydelig farge.

Anonym sa...

Hei:-)Tusen takk for en flott blogg med masse inspirasjon!!Jeg lurer på hvor du har kjøpt sofan din??Den er kjempr fin!!
Hilsen Veronica

Hildemor sa...

Syn den grå/lilla fargen var kanonfin:).

Anette - Opalveien - sa...

Veronica: Sofan er kjøpt på Bolia :-)

Hilde - Feien og Fjong sa...

Grå-lilla-beige høyrtes og såg veldig fin ut! Blir det ikkje som du har tenkt, er det jo berre å tapetsere etterpå, uten at det har kosta alt for mykje. Prøv den nye malinga Pure fra Jotun. Den er lekker!

Anonym sa...

Jeg hadde definitivt gått for malingen i grå-lilla-beige. Men så har jeg veldig dilla på lilla da. Det er en farge som alltid går igjen hjemme hos meg. Andre farger varer kun i korte perioder, jeg kommer alltid tilbake til lilla.

Ha en fin kveld!

Torbjørg i Stavanger sa...

Hadde eg vert deg hadde eg valgt den malinga du lika.. Sidan du allerede har ein del lilla.. Og så kan du bare male over om du ikkje blir fornøyd! :) Tapet er jo dyrare..

Men husk at du skal ha det gøy mens du holder på!

Klem

Hildes Homemade sa...

Jeg ville valgt den grå-lilla. Selv om den er lilla, er den allikevel ikke knæsj lilla, det hadde vært værre. Hvitt er kjedelig, og du blir sikkert like fort lei som det blå ;) Lykke til!

Blir spennende å se resultatet.

Familien i Fjellborg sa...

Jeg hadde nok selv valgt hvit safe som resten .. men jeg er utrolig kjedelig der dessuten så kan jeg får "akutte" behov for å prøve meg på nye farger på puter, gardiner etc og ikke minst julepynt.., men syntes den grårosa på det øverste bildet var utrolig lekker så hvis jeg skulle valgt å bryte så hadde jeg valgt den.
Lykke til med valget
klem anita s

Signe sa...

Jeg må gå for den lilla! Jeg er også veldig glad i det og den fargen du har funnet frem var jo bare superfin. Tror det hadde blitt superfint :)

Klem,
Signe