Sitat


"I don't want to be a product of my environment... I want my environment to be a product of me..."



onsdag 29. juni 2011

Litt tapet her, og litt tapet der..


Fikk blant annet en tapet rull i en av goodiebaggene på glansdagen.
Den var ganske fin den, men syns kanskje den ble litt rotete til å ha på en hel vegg..
Men den er har havnet på soverommet likevell :-)

Kunne liksom ikke ha den noe annet sted med en sånn tekst ;-)
Hadde noen gamle tomme ikea rammer liggende som passet bra...




Og så klippet jeg ut to sommerfugler som jeg laminerte..

 



...og tapetserte en nøtteboks til småting som eller vil ligge og slenge
.
Veldig enkelt og kjekt å gjøre.

Selv om mannen min kanskje syns det ble litt vell mye Love, amor og je t'aime..
..selv for soverommet ;-)

17 kommentarer:

Kikkis planet sa...

Så utrolig fint, og ikke minst smart! Veldig godt tips med å putte den i rammer altså! Jeg fikk New York-tapet, kanskje jeg må finne på noe lignende.. Ellers blir det i alle fall tapetsering av bokser etterhvert tipper jeg!
Kjempekoselig å bli litt bedre kjent med deg på Glansdagen!

Liza sa...

Det ble kjempe fint:) Smart Ide.

Liza

Yngvild sa...

oh me like!!
Dette ble jo skikkelig kult, holder med at det kan bli litt rotete på en hel vegg.
Det var så kos å treffe deg også..du e bare herlig!...håper at vi treffes igjen en gang:)
Ellers liker e bloggen din super godt, og somsagt spesielt den smarte løsningen du hadde på oppbevaring bak senga..så genialt!
fin onsdag til deg
klem

Eldrid sa...

oi..hehe...jeg skrev fra min søsters blogg yngvild..men det var fra meg eldrid..hehe:)
klem

Signe sa...

Så TØFT! Det var lurt å sette litt tapet i rammer i stedet for å dekke en hel vegg :)

Klem,
Signe

Anne Grete sa...

Så kuuult!! Litt misunnelig på den tapeten, jeg fikk en ensfarget en jeg.... men kan males da :)

Klem

Unknown sa...

kjempefint og smart!

Hildemor sa...

Knallfint, stiligt:), enig med deg, hadde blitt litt mye på en hel vegg:).
Klem

Anonym sa...

Så kreativ du er!! Jeg synes tapeten tok seg veldig bra ut innrammet! Jeg har aldri sett noen gjort dette tidligere, og kjente jeg ble veldig inspirert. Jeg trenger nye bilder på veggen, men synes det er vanskelig å finne noen jeg liker, i tillegg til at det ofte ikke er det billigste man kjøper heller. Tror jeg må begynne å se på tapeter heretter.;)

Ønsker deg en kjempefin uke.

Lindas Lille Leilighet sa...

Kjempestilig!:)

Heddas gode grunner sa...

Det ble jo veldig fint! Søtt med de sommerfuglene av samme tapet :)
Det var hyggelig å treffe deg på lørdag, og artig å kikke innom bloggen din! La meg til som følger, så jeg kommer igjen :)

Klem fra Hedda

Li/Småtingene sa...

Kjempestilig ble det!!
Og passet jo bra til soverommet også :-)

Så fine de sommerfuglene var! Smart idé!

:-)

Jenny - supersnella sa...

Hei! Rekker nok ikke å poste noen pakke før ferien - her står vi opp til ørene i klesvask, kofferter og rot. ;) hihi.. Men straks jeg er tilbake skal jeg sende fragile pink til deg. Håper det går greit!

Finfin sommer til deg!
klem

Anonym sa...

Så kreativt!! Kjempefint ble det :) God helg ♥

Check sa...

Så kreativt da! Har jo en slik rull liggende jeg også, men har liksom ikke funnet noen plass enda. Men dette var jo en smart vri

Klem
Lotte

SsSsS sa...

Kjempesmart! Syntes spesielt at sommerfuglene var kjempelekker! *inspirert*

tonje boganes sa...

Fint med tapeten i ramme! Likte det!
Klem Tonje