Sitat


"I don't want to be a product of my environment... I want my environment to be a product of me..."



torsdag 23. juni 2011

Siste sjangs å være med i trekkning av gavekort fra kremmerhuset! (..og snart klar for glansdagen..)


 

Siste sjangs til å være med på giveawayen min om du ikke er med allerede:-) 
Premien er et gavekort på 300,- kr fra kremmerhuset. 
Fristen for å henge seg på er 25 juni, og så trekker jeg en vinner med en gang jeg kommer hjem fra Oslo den 26.
Bare klikk på ikonet på høyre side og meld deg på :-)
Ellers bruker jeg kvelden på pakke, og prøve å finne ut hva i all verden jeg skal ha på meg på glansdagen på lørdag.. Mens min snille man hjelper meg å innstalere en lydbok. 
Jeg skal kjøre helt til oslo sammen med Mrs-Hardy, så det hadde vært kjekt med en lydbok så tiden går litt fortere..



Og så sutrer jeg litt..
Jeg har kjøpte meg en fiiin ny kjole veske og en pk med hårfarge...
Det siste var helt klart en tabbe!! 
Det pleier å gå ca 2-3 år mellom hver gang jeg farger håret mitt, og grunnen til det, er at resultatet alltid blir så ille, at jeg må glemme hvor ille det gikk sist før jeg tør å prøve igjen..
Denne gangen tror jeg faktisk det ble verre enn noen gang! 
Utrolig ujevn farge, altfor mørkt rundt mitt blekrøde annsikt og fargen minner mest om lilla!! :-(
Nå er jeg veldig glad i lilla altså, men det gjelder ikke for hår..




Mira lo av meg. "Mamma har lilla hår!"
Selv følte jeg mest for å grine, men fant ut at det finnes for mye triste ting i verden til at jeg kan tilate meg å kaste bort tårer på noe så forfengelig som håret mitt..




Prøvde å ta bilde av håret, men fikk ikke helt frem den mørke lillafargen på bildet..
Har vasket håret 5 ganger til nå, og skal se hvor mange sjamponeringer jeg rekker før vi må kjøre i morgen.
Hihi.. Må jo bare le av det.. :-)



..selv om jeg føler jeg ser like ille ut som denne vissne peonen som fremdeles står på bordet forann meg og henger med hodet.. 
Må huske å kaste den før jeg drar..
Så håper jeg jeg treffer noen av dere i Oslo på lørdag :-)


9 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Ikke uten grunn jeg har brukt nøyaktig samme hårfarge siden jeg var 19!!!
Men min ER lilla den -knall lilla faktisk ;)
Men så har jeg en halv meter kortere hår enn deg da hi, hi.
Ikke kjekt når resultatet blir annerledes enn vi håpet på... Gjelder jo det aller meste det!
Gleder meg til å se deg i Oslo og god tur bortover. Jeg flyr tidlig lørdag.
Vi får se etter lilla hår begge to, så ser vi hverandre ;)
Hils Manu :)
Klem May Helen

Unknown sa...

Hihi, off det er jo kjipt når håret blir feil!
Men jeg tipper du er fin uansett!
Du kan sikkert dusje noen ganger hos mamma i kveld og:D
Gleder meg til tur med deg, roadtrip oh yeah!

cam sa...

Takk for koselig kommentar!

Kjipt med dårlig håropplevelse! ( Men ofte føler vi selv at det ser verre ut enn det egentlig er?!)

Jeg er heller ikke typen som tar motorsaga på skulderen og trasker ut i skogen. Jeg er mer den som peker på et tre og sier; "Den vil jeg ha":) Haha.. Men det er hvertfall veldig greit med en handyman til sånt!

Lykke til med håret og kos deg i Oslo!

tonje boganes sa...

uff, det er ikke kjekt når det blir feil med håret. Men du er så nydelig, du blir sikkert fin med det meste, tenker jeg :)

Kos dere masse på glansdagene
Klem Tonje

Hjemme hos meg sa...

Kanskje vi sees :) Jeg skal :)
God tur- og kjør pent!

Klem Anette

Maratonjenta sa...

Kjempetrivelig å treffe deg i går! Vi bloggest! Klem fra Inger Lise!

Anne Grete sa...

Hei,hei!

Takk for superduper glansdag igår! Hyggelig å hilse på deg.

Trodde jeg hadde lagt meg til som følger, men det hadde jeg visst ikke.. Så det gjør jeg NÅ!!

Klem

Unknown sa...

Det var så koselig å treffe deg på Glansdagen! Nå følger jeg bloggen din også så da "treffer" jeg deg igjen. :) Håret ditt er jo bare helt nydelig da, så det trenger du ikke bekymre deg noe over. :) Klem!

Pink lady sa...

Jeg syntes du hadde verdens nydeligste hårfarge da jeg møtte deg på glansdagen så nå skjønner jeg ingenting!! Gleder meg til ferien. Tar vi båt sammen på fredag? Klemmer