Sitat


"I don't want to be a product of my environment... I want my environment to be a product of me..."



mandag 27. juni 2011

"And the winner is......"

Hei igjen
Nå har jeg så så vidt fått satt meg ned og pustet ut et øyeblikk.. 
Har hatt en kjekk og travel helg. Med kjøring t/r Oslo, glansdagen på lørdag, og huset fullt med overnattingsgjester når vi kom hjem igjen i går kveld. 

Glansdagen var supervellykket, selv om jeg glemte kameraet mitt og ikke fikk tatt et eneste bilde.
Så mange skjønne, herlige bloggejenter på en plass.. .
Dere får heller se litt på et utvalg av alle de fantastisk flotte gavene fra de overfylte goodiebagene vi fikk
 og angre litt på at du ikke kom ;-)


Og så til vinneren av giveawayen min.
Har skrevet navn og talt til den store gullmedalje her, kom opp i 391 lodd!! Veldig kjekt at så mange ville være med :-) Fikk hjelp av random.org til å trekke en vinner.
Loddet som kom opp var nr 288...
og tilhørte Vibeke Jenssen med bloggen ZikkZakk Design.
 Gratulerer!
Gavekort fra Kremmerhuset kommer i posten :-)

Du burde foresten se nærmere på bloggen hennes hvis du ikke har vært der før, hun lager kjempefine vesker som hun selger på epla. Ønsker meg en av dem jeg..










12 kommentarer:

♥ Stines hverdag sa...

Gratulerer til den heldige vinneren!!

Anonym sa...

Åh, så glad jeg ble nå!! *Hopper rundt i glede* Gavekort på Kremmerhuset passer midt i blinken for meg og min smak, det er jo SÅ mye fint der.

Jeg skal sende deg en mail nå med en gang!:)

Lene sa...

Gratulerer Vibeke!!

Jenny - supersnella sa...

Gratulerer til en heldig vinner!

Inne hos meg stakk du av med trøstepremie ;) Ta turen, og send meg en epost!

Ser forresten ut som at dere har storkost dere! Skulle ønske jeg fikk vært med!

klem

Prinsesse Elin sa...

jepp jepp jepp jepp jeg kommer. Har dere satt noen dato eller? Men jeg skal aldri la et bloggtreff gå fra meg igjen....dere er alle sammen en fantastisk kul gjeng som jeg bare må bli bedre kjent med. Knib :)

Størstepia sa...

Gratulerer så mye til den heldige vinneren;)
Skal jammen i meg sjekke ut bloggen hennes;)
Ha en kos mandagskveld!
Klem fra størstepia

Tove `blogg verden sa...

Gratulerer så mye til heldige Vibeke : )
Høres ut som dere har hatt en fantastisk dag i Oslo ja : )
Klem Tove

Ingvild sa...

Gratulerer til vinneren!

hobbyvimsa sa...

Gratulere til vinneren:)

Herlige gaver dere fikk,og glansdagen så ut som et vellykket treff:)

Ha en fin uke:)

Klem Linda;)

tonje boganes sa...

Gratulerer til vinneren!

Heldige deg og di andre som var der. Jo mer jeg leser om det, jo mer tenker jeg at det har jeg veldig lyst til å være med på neste år! Og så mye fint dere fikk :) Så gøy!

Nattaklem Tonje

PS: Jeg har en sommergibort på bloggen, kanskje du har lyst å være med?

Huldra sa...

Grattis til vinneren! Kjempeherlig premie du vant. :)

Det var virkelig sakene dere hadde fått også. Oi oi..! Ønsket å være med i år, men det kræsjet med feiring av bestevenninnen min sin bursdag. Håper på en mulighet neste år. :)

Kathrine sa...

Gratulerer så mye til den heldige vinneren :o)