Sitat


"I don't want to be a product of my environment... I want my environment to be a product of me..."



torsdag 16. juni 2011

Kan du gjette hva jeg skal bruke disse til...?


Jeg hadde antakelig årets mest effektive dag i går.
Jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle klare å få malt hele gjesterommet, så jeg kjøpte maling, sjokolade og energidrikker og satte i gang. 

 ..og jeg klarte det! 
Jeg fikk malt ferdig rommet, 
klippet den sinnsvakt store plenen vår, 
hjulpet mannen å klippe hekken, 
innredet gjesterommet, 
og tatt meg en tur i skogen for å leite etter gamle stokker og greiner..


Skal vise hva jeg skal bruke grenene til senere..
..og før og etter bilder av gjesterommet selvfølgelig :-)
 Akkurat nå må jeg bare vise dere noen leftovers jeg fikk ta med meg hjem fra en bursdag denne uken..


Gjett om Mira ble lykkelig når hun fant dette i kjøleskapet neste morgen :-)
Det er oreo pop´s, hjemmebakte og hjemmepynta cup-cakes og popcorn. 

Alt, 
innkludert de fine popcorn eskene og cup-cakes wrapsene er laget av bursdagsbarnet.
Superflinke skjønne Ellen.. 
Hun har lært seg alt på egenhånd i rekordfart, og har i det siste blitt lagt merke til både her i byen og av tv...


Vil du se mer av de fantastiske kakene hun har laget kan du jo kikke innom bloggen hennes
..så kanskje hun blir flinkere å oppdatere den etterhvert  ;-)

5 kommentarer:

Martha sa...

Å så mye godt..flinke Ellen..
Og for en kjekk mann :) Gratulerer masse..vi har 14 år..en evighet siden!!
Ha en fin torsdag.
Klem:)

Irja sa...

si hva du skal bruke stokkene til da :p tenkte jeg skulle male 2 stokker i dag..men hvis du har funnet på noe mye smartere å bruke dine til så vil jeg jo vite hva det er først :D irja.

Hegeslilleboble sa...

Jøss, skal si du har vært effektiv! Flotte ting bursdagsbarnet har laget, må nok innom bloggen hennes. Takk for tipset!

Unknown sa...

Jøss så effektiv Anette, er det ikke deilig?
Gleder meg til å se bilder!
Spent på hva du skal med kvisten, du finner jo på så mye gøY!!
Gleder meg også veldig til neste helg med deg ;)

h.espe sa...

Hei, og takk for koselig hilsen på bloggen min!

Spent på hva du skal bruke kvisten din til - kanskje et liknende oppheng som jeg har på soverommet mitt...;o)

Ha en fin ukeslutt!!