Sitat


"I don't want to be a product of my environment... I want my environment to be a product of me..."



fredag 3. juni 2011

Barnlig hagekos

 NIB's juni utfordring er uterom.



Vårt uterom har ikke vært så veldig fint, men min kjære, snille, superflinke mann driver i skrivende stund å stresser utenfor for å gjøre noe med det. :-)
Han har akkurat snekra ferdig terasse og holder nå på å slemme en utegrill han har bygget.
Og hvis været holder seg litt får vi kanskje malt huset også. Når det er gjort skal jeg vise frem hele uteplassen, foreløbig får dere bare se deler av den store deilige hagen vår ;-)










Vil du se flere uterom kan du gå inn HER

Nyt helgen i finværet!
Det skal vi :-)

9 kommentarer:

Unknown sa...

Dette var da koseli!
Søte Mira <3
Jeg tok noen bilder i dag jeg og, kanskje jeg legger ut i morra, får se;)

Martha sa...

Koselig sommerstemning:)
Ha en fin helg.

angie sa...

ein wunderschöner platz zur erholung!!! viele grüße, angie

Fargebarn sa...

Finfin uteplass dere har! Her er vi langt fra ferdige ute. Stress!
Jeg har desverre en avtale den 8 juni. Skulle gjerne komt! :(

Pink lady sa...

Herlige sommerlige bilder! Gleder meg til å treffe deg i Oslo, vi får utveksle mobilnummer på facebook før den tid. Så er vi sikker på at vi får møttes! ;)

Klem Pink lady

House Number 9 sa...

Så koselig med en barnevennlig uteplass! Tipper den blir satt pris på:-)

Ha en fortsatt fin helg!

Hilsen Ann Kristin

sa...

Kjemepkoselig plass for barna!

VI har også kost oss ute i helga! Deilig at sommeren viser seg igjen!

Lykke til!

Veronica sa...

Koselig uterom for ei lita prinsesse. Også så grønt og herlig dere har det.
God sommer!!

Katrine sa...

Ser ut som et kjempefint sted å leke!