Sitat


"I don't want to be a product of my environment... I want my environment to be a product of me..."



fredag 17. juni 2011

På mitt nattbord..

 Bloggen Åpent hus mener hun trenger innspirasjon, og ber oss vise frem våre nattbord.
Jeg elsker slike utfordringer og er ikke vanskelig å be :-)
Så her er mitt:

Vi har Malm seng fra ikea, med malm hodegavl/sengehylle.
Jeg liker å lese på sengen, og syns det er så praktisk å ha plass til masse bøker inni hodegavlen. Og blir det mye rot, er det bare å skyve den igjen., så er det ingen som ser lagringsplassen i det hele tatt :-)
Syns ikea har mange smarte løsninger jeg..



Nattbord lampene våre er også fra ikea, kanskje ikke så fantastiske i seg selv, men jeg elsker lyset og skyggene de gir..



Her et lite oversiktsbilde av soverommet vårt:

 

Hvis du vil se hvordan det så ut før vi overtok huset kan du se HER

Kanskje jeg får et lite god natt kyss ikveld også ;-)
 *Hihi*

- God Helg -

12 kommentarer:

Signe sa...

Flott soverom dere har med fine farger :)

Unknown sa...

geianlt nattbord spør du meg!

KROnPRINSESSENE sa...

Så delikat soverom dere har...
Og nattbordet er jo perfekt!
Jeg har stikkontakter på hver side, litt utenfor senga, så liker helst å dekke de med nattbord.
Kjøpte faktisk ny seng i dag (rammemadrasser), så nå gleder jeg meg til å fornye litt på soverommet.
Håper på mange gode tips hos Åpent Hus!
Klem May Helen

Knutepunktet sa...

Slik sengegavl med nattbord er jo bare helt genialt.....mindre støvsamling og ikke noe i veien på gulvet!! Står høyt på ønskelisten min...lampen var nydelig!

Frøken Anker sa...

Et flot og smart natbord. Og med god oversigt og mange muligheder.

Fra Ikea - skrev du det??

Hav en dejlig helg :-)

Eldrid sa...

Nice!! det var jo anormt praktisk nattbord kan man si! Kult!

sv: termosen på bilde 2 er fra Villa Colection..gøy at du la merke til den også..den er så fin å ha på picknik nå på sommeren:)

Ses nok p glansdagen da!
:)
Eldrid

sa...

Så genialt nattbord. Det likte jeg...:O) Smarte løsninger er det beste. Vi har en kommode som nattbord grunnet lite soverom. Drømer om et stort soverom med nattbord på begge sider av sengen... tror kankjse jeg må kaste meg inn i utfordringen :O)

Nå er det ikke lenge til glansdagen. Gleder meg stort :O)

god klem

MissMette sa...

Å, så stilig hodegavel!!!
Denne likte jeg, så smart
å lage skulte hyller bak!
Tusen takk for tips og
inspirasjon :) Ønsker deg
en flott dag videre...
Klem fra Mette

Hegeslilleboble sa...

Kjempefint soverom, og veldig smart nattbord!!

Pink lady sa...

Genialt nattbord!!

Gleder meg til helgen. Sender du meg en melding på facebook med ditt mob.nr? Så er vi sikker på at vi møtes på lørdagen.. ;)

Klem Pink lady

tonje boganes sa...

Flott soverom dere har. Genialt nattbord!
Klem Tonje

Anonym sa...

Så koselig soverom <3 Stort og praktisk nattbord også :) Det er så fint lys i de lampene. Det er ikea lampe, ikke sant? :) Ha en fin dag :)