Sitat


"I don't want to be a product of my environment... I want my environment to be a product of me..."



mandag 3. oktober 2011

Iittala gi bort

Jeg har fremdeles en del ting jeg fikk på glansdagen som ligger uåpnet og ubrukt i skapet mitt her, det er jo litt synd at det ligger her og ikke blir brukt. Så kanskje du har lyst på det?


Hvis du har lyst å være med på denne gi-borten, blir hovedpremien en skål fra iittala med mathcende servietter.
Jeg gir også bort interiørboken Tuscany style med masse fine bilder som 2 premie til noen som har lyst på denne. Ønsker du å være med i trekningen av boken også, så skriv dette i kommentaren din. Så slipper jeg å gi den til noen som ikke har lyst på den :-)


Vil du være med? Da gjør du følgende:
1 lodd for å skrive en kommentar under dette innlegget, der du sier du er med (har du ikke egen blogg må du huske å skrive e-mail adressen din.)
1 lodd kan du også få for å følge bloggen min, og
1 lodd for å spre ryktet om gi-borten ved å linke med det øverste bildet fra egen blogg

Jeg trekker en vinner 1 november



Lykke til

75 kommentarer:

Trude`s hverdag sa...

Jeg er med på både skålen og boken, 2 lodd til meg (følger og kommentar) Ønsker deg en fin mandag :-) Klem Trude

Lina sa...

Så gøy! :) Eg tar 2 lodd - følgar og kommentar. Vil vera med i trekning om både bok og skål. Klem Lina

takhøyde sa...

Heisan! Alltid kjekt med Gi-bort konkurranse! Kanskje jeg har lykken med meg - har vunnet 3 premier i det siste!! Tar gjerne 3 lodd hos deg! Ha en flott dag videre :) Heidi

Valheim gard, landliv i Ryfylke sa...

Hei !
Ønsker å prøve lykken hos deg, både på skålen og boken :)
3 lodd her(følger, kommentar og link på egen blogg)

Klem Birgit

Hanne sa...

Super fin giveaway. 3 lodd på me,ønsker å vere med i trekkning av boken også:-)
Ha en fin uke.

Pink lady sa...

Hei! Det hadde vært kjekt med to skåler så jeg blir gjerne med og tar to lodd!

Laila sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Laila sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen av skålen! De er så FINE! Tar 2 lodd.
Laila
lai-ola@online.no

hobbyvimsa sa...

Gøy jeg er med!!

Trekker 2 lykke lodd,og ønsker meg begge gavene:=)

nyt ny uke:)

Klem Linda:)

Mie fra Mies Mirakler sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen om den fine skålen (ikke boken) er følger fra før, og har linket fra bloggen min, så 3 lodd til meg :) *♥*

eirinhovdenak sa...

Moro med Gi bort-konkurranser ;o)!
Jeg deltar med to lodd i trekning om skål + servietter.
Ha en riktig flott ettermiddag i høstværet!

Hilsen Eirin (eirinhovdenak@hotmail.com)

HusmorDronninga sa...

Jeg er med i trekning av både skålen og boken jeg :) Kan aldri få for mye inspirasjon, vet du ;)

Klem fra
Kjersti

Øyeblikk sa...

Hei Anette, ja takk begge deler :) Eg er med og satser tre lodd.

Klem Eli

Katrine Helle sa...

Jeg er med og tar 2 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com

Maskinistfrua sa...

Hei, så snill du er da! Jeg trekker 1 lodd og håper å vinne skålen:)

Sissel sa...

Jeg vil gjerne være med på trekningen, men jeg ønsker meg egentlig bare boken hvis det er mulig... I så fall tar jeg 2 stk lodd...

Ha en finfin kveld!

Jane sa...

Alltid spennende med give away, og prøver lykken her også jeg :0) Kanskje jeg har hellet med meg denne gangen ;0)
Tar ett lodd jeg.

Klem Jane.

Supersnuppa sa...

Jeg elsker disse skålene!
Er selvfølgelig med, 3 lodd.

kommentar
følger
link

klemklem

hege sa...

Dette er jeg selvsagt med på!! Og siden jeg elsker Italia - og da særlig Toscana - holder jeg en ekstra knapp på boken, så kan jeg drømme meg litt bort og glede meg til ferien;-)

Jeg trekker herved tre lodd og krysser fingrene.

Randi sa...

Jeg er gjerne med i trekning av både skålen og boken:) 2 lodd på meg- kommentar + linker. Ha en fin kveld!!
Randi:)

Trådsnella sa...

prøver lykken med 3 lodd ;)

Størstepia sa...

Jeg er med og trekker tre heldige lodd!!;)
Klem fra størstepia

Tindrande Auge sa...

prøver meg med et lykkelodd!ha en fin uke!Hilsen NIna

Monica sa...

Jeg tar tre lodd, og vil gjerne være med i trekningen på skål og bok :)

BMB sa...

Jeg trekker 2 lodd, er allerede følger, og vil veldig gjerne også delta i konkurransen om både skålen og boken.

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

Ann Kristin sa...

Hei!
Jeg blir med, og tar 1 lodd. Ønsker å være med i trekningen av skålen.
Ha en fin dag videre
Klem :D

Dora C. sa...

Tar 2 lodd :) Ønsker å være med i trekning om begge premiene :D Alt er greit ;))
dcexplorer19@gmail.com

Anonym sa...

Fine premier, begge to.
Bra blogg!!

1 lodd

Marius

grotan@hotmail.com

Anniken sa...

Jeg er med! (:
Prøvde å følge deg, men det gikk ikke, så da blir det 1 lodd på meg!

macMatre sa...

Blir gjerne med, med to lodd :)
Hilsen fra Guro

HildeR sa...

Jeg vil gjerne være med - på boktrekningen også!
Følger deg fra før, trekker meg 2 lodd.
Ha en herlig oktober! :0)
mari_gull(at)yahoo.no

Anonym sa...

♥♥♥ Hei ♥♥♥
Først og fremst; tusen takk for en koselig blogg =)
► jeg er følger
► link delt og alle mine 273 facebook venner er blitt tipset

► 3 lodd opp av hatten på meg!

Ha en riktig GOD helg =)

Hilsen Kirsti (granhus@alumni.ntnu.no

Anonym sa...

http://www.konkurransenett.no/konkurranse/47979

Unknown sa...

3 lodd

Frk.Virrum sa...

Jeg er med!
Trekker 2 lodd!
Klem fra ei annen Stavangerjente!

Anonym sa...

Jeg blir med, 1 lodd

mf.i@hotmail.com

Camilla sa...

Jeg tar gjerne tre lodd både på skålen og boken. :)

Helene sa...

2 lodd på meg, for å kommentere og følge :) Den boken så kjempeinteressant ut, og den skolen er perfekt å ha masse godteri i! :D

Anonym sa...

Jeg deltar veldig gjerne med 2 lodd (følger+kommentar) .. :-))

Mvh Laila Løvseth
laila.lovseth@hotmail.com

House of Lampe sa...

Med på både skål og bok jeg da:)
2 lodd med både følger og kommentar.
God helg fra syttifre:)

Anonym sa...

Heisann:-)

Ett lodd på meg!

Hilsen Hilde
hilols2@online.no

Åpent^hus sa...

hei du
jeg er gjerne med i lotteriet ditt.
Ittala har så mye fint!
Og det ville passa kjemepfint her i Åpent hus-huset :)

lenker til deg jeg - så skulle det bli to lodd!
krysser fingerne for at det er min tur denne gangen!! :)

klem fra Åpent hus

Anonym sa...

Hei,

Vil bare være med i trekning av skålen og de matchende serviettene, så kan noen andre få boka :)

3 lodd til meg: kommentar, linke til min blogg og følger.

Ha en fortsatt fin høstdag!

Klem <3

Pia sa...

Jeg vil gjerne være med. 1 lodd til meg. Ønsker deg en fin høst videre. Vennlig hilsen Pia.

Bekka sa...

Hei :)
Så fine premier! Jeg blir gjerne med og trekker 2 lykkelodd.
Klem

Anonym sa...

Jeg vil også være med og tar 2 lodd både på skål og bok! Gleder meg masse til å følge med på bloggen din!

Mvh tabascosaus@hotmail.com

Anonym sa...

Hei.
Fine premier!
Tar gjerne 1 lodd.

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

sivknivklestativ sa...

Fin give away, jeg prøver lykken med 3 lodd :)

(Kom gjerne å bli med på min give away)

Tonje sa...

Da ble det 3 lodd på meg :-)
Jeg vil gjerne være med i trekningen om både skåle og boken.

Tonje

Millemilla sa...

Så herlig giveaway da. Nydelige premier.
Jeg prøver meg med 1 lykkelodd jeg.

Unknown sa...

Heihei, jeg blir med ;)
Og jeg trekker 2 lodd!!

Klem Line

ingrid sa...

Jeg prøver lykken med et lodd ;-) mvh ingridedalsmo@gmail.com

Martin sa...

Vil gjerne være med. To lodd og skål og bok.
solliesays@gmail.com

Fjordlykke sa...

Ååå nydelige skålen!
Tre lodd på meg!
Klem fra Fjordlykke:)

Anonym sa...

Jeg vil delta i trekningen av skålen med ett lykkelodd og godt håp. Vakker blogg du har! anikris3@online.no

dryss sa...

Jeg er med - to lodd på meg!

Ha en fin uke!

metanoia sa...

kjempelekker skål & bok så eg er gjerne med i trekningen med et lodd

Marit B sa...

Vil gjerne være med i trekningen av både skål og bok :-) 1 lodd til meg!

Hilsen Marit (regnbuebarn[ætt]hotmail.com)

Åshild sa...

2 lodd til meg, og eg er gjerne med i trekning om både bok og skål :)
hertug_piggtorn@hotmail.com

Anonym sa...

Hei!!!

Fin blogg, jeg vil være med i trekningen på begge deler og trekker 1 lodd.

Klem Sissi
sis-wen@online.no

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar, jag fullkomligt älskar Viitala! Tar gärna två lotter- är följare. Är gärna med i utlottningen av boken med.

nettan.klar@gmail.com

enkla nettan

Anonym sa...

Glömde skriva att mitt namn är anette carlsson som följare annars brukar jag kalla mig enkla nettan och har adressen nettan.klar@

Ha en fortsatt fin höst helg.

anette

Vimså sa...

Jeg vil gjerne med å prøve min flaks.. 2 lodd - kommentar og følger
Klem Mari Johanne

Kumba K sa...

trekker 2 lodd :) Blir med i begge trekningene om det går an ♥
applemamak@gmail.com

Mira sa...

Ønsker meg 1 lodd på Boka ;-)

Ha ein fin høst!

Klem

Cecilie sa...

2 lodd til meg! :)

Ha en fin dag!

katrine_karlsen sa...

2 lodd på meg!! :) Vil gjerne ha boken dersom jeg vinner! :) mvh: katrine_karlsen@hotmail.com

Anonym sa...

Ja takk begge deler:) Ett lodd:)

Kjapp gi-bort inne hos meg

Anonym sa...

Jeg er med :D deltar med 1 lodd :) vil gjerne være med i trekning om boken også :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

Unknown sa...


♥´¯) ¸.-:¦:-´¯)
(¸-:¦:-´ (¸.♥´´¯`•.¸
Jeg blir gjerne med,for en utrolig nydelig skål da.
Jeg tar 3 lodd,håper ett av dem er ett vinner lodd (hehe)
Hådde vårt kos.
Jeg blir gjerne med på boken også jeg.
Men sef er det skålen som lokker mest..
Ønsker deg samtidig en kjempe fin Høst & Vinter.
Stor hilsen fra Monica i Bergen
˙ ·٠•●♥✿❀♥❀✿♥●•٠·˙
❀✿♥canim_monica@hotmail.com♥✿❀

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med ♥ Nydelig premie. Tar 3 lodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/10/giveaway-hos-opalveien.html

Klem fra Hilde

PS: Bli gjerne med hos meg også om du vil

malinsinteriør sa...

Nydelig premier, jeg blir gjerne med :) Tar to lodd.

The_K sa...

Jeg er med og tar ett lodd på den vakre skålen.

Anja sa...

Er gjerne med i trekningen, med to lodd. Fin bok & skål! Anja / anjakb@gmail.com

Merete K. sa...

Hei :-)

❀✿ Takk for titten i den fine bloggen.
Vil gjerne få være med i trekningen og takker ja til 2stk lodd. Ha en flott uke!!❀✿

Mvh Merete
m-korsg@online.no