Sitat


"I don't want to be a product of my environment... I want my environment to be a product of me..."



torsdag 10. mars 2011

Fantastisk kunst..

Siden flere kommenterte bildet som hang på kjøkkenet mitt, fikk jeg lyst å vise noen flere bilder av samme kunstner.
Eser Afacan er en tyrkisk kunstner som har bodd over 20år i Norge.
Jeg er nok litt påvirket av at kunstneren og familien har vært venner av familien min fra jeg var en liten baby, men syns uansett han lager ufattelige bra bilder.
"Sisters of the vind"
Han vant den prestisjetunge kunstkonkuransen Manhattan Arts med dette store oljemaleriet på 90'tallet
Så at det nå ligger for salg på Finn.no, skulle ønske jeg hadde råd...


"Far away"
"Care"

..men om de fleste ikke har råd til oljemaleriene hans, selger mange rammebutikker numrerte trykk, til en helt overkommelig pris :-)

"Kiss"
"Inspiration"
"Forgiveness"

Noe av det jeg liker best ved kunsten hans, er evnen han har til å male følelser..

 before emigrating
"Dream"
"Dady"
"Frokost"
"Emil"
Har et trykk av dette bildet hjemme, og vet mange av vennene mine syns det skummelt...
Jeg liker det jeg :-)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Utrolige bilder! Og du har helt rett, han maler virkelig følelser.

Ønsker deg en flott helg!

Unknown sa...

han er bare så utrolig flink!

KROnPRINSESSENE sa...

Spennende bilder :)
Oppdaget den fine bloggen din pga boggtreffet nå jeg!
Lagt meg til som følger...
Satser på at vi sees og blir bedre kjent søndag da ;)
Klem