Sitat


"I don't want to be a product of my environment... I want my environment to be a product of me..."



søndag 27. mars 2011

Holiday savings



Fikk en helt genial sparebøsse av min skjønne kolega på jobben
Plass til masse cash, og må åpnes med boksåpner.
Ingen mulighet til å ta ut igjen penger om en skulle trenge noe før tiden er inne til å sprette den, og så spennende å åpne den når en ikke har noen ide om hvor mye en har klart å spare.


Den var svart med feriemotiver på, og selges vist rimelig på Europris.
Jeg "trakk den om" med en tapetrest jeg fant i kjelleren. Da mathcher den en vegg og får lov å stå framme, kanskje det blir lettere å huske å fylle den da..?


Har denne tapeten på en vegg i stuen.
 Jeg ville nok ikke valgt denne tapeten selv, den ble valgt av de forige huseigerne,
men passer egentlig greit til møblene våre, så den får nok være i fred en stund i alle fall


Dette er det vi må spare penger til i år;


Vi har leid dette slottet i Frankrike sammen med noen venner


11 soverom, 18 sengeplasser,..

..og 70 mål tomt..!
Masse boltreplass for ungene :-)

Kjenner jeg begynner å glede meg nå :-)
Andre som har noen kjekke ferieplaner dette året?

7 kommentarer:

Trude`s hverdag sa...

Wow....det var litt av et slott, fantastisk.Vi reiser til Tyrkia i år, kjenner jeg begynner å glede meg skal bli godt med sol og varme :-)Klem

Martha sa...

Det hørtes helt fantastisk ut:)Gleder meg veldig til å få referat derfra!!
Vi skal til Tyrkia hele vennegjengen i sommer..ellers er jo jeg på farten hele året ..ha ha :)

Ha en super søndag..i det heller litt kjedelige været:)
Klem fra meg!!

KROnPRINSESSENE sa...

Oj, det var litt av en plass!
Ikke rart du gleder deg til å reise...
Kul sparebørse forresten!
Ser deg ikke på følger-listen min nei. Ser ut som den virker nå iallefall...
Ha en fortsatt fin søndag.
Klem

Unknown sa...

åå jeg vil væme!!

micano sa...

wow litt av et hus!! :-)

heidi sa...

å fytti så spennende! :d tippper du gleder deg jha! :D

Pink lady sa...

Hei!

I går fikk jeg et lite tips om deg fra vår felles venninne, Hege. Så utrolig artig at du helt på egenhånd har funnet veien til min blogg og lagt deg til som følger!

Lykke til med sparingen til det som må bli en fantastisk slottsferie!

Klem Pink lady