Sitat


"I don't want to be a product of my environment... I want my environment to be a product of me..."



torsdag 14. april 2011

Det blomstrer!!

Våren er endelig her, og det spirer og gror i hagen vår :-)
Elsker det. Skulle bare ønske vi hadde en fin uteplass der vi kunne sitte ned og nyte våren og etterhvert sommeren. Det har vi altså IKKE..
Uteplassen vår er faktisk så stygg at jeg ikke under noen omstendigheter vil vise den frem her, før jeg kan kalle det et "før" bilde.
Foreløbig blir det bare små og veldig begrensede utsnitt ;-)

Som denne nydelige gule krokkusen...


..og innepusen vår, som plutselig blir utepus hver vår når været bedrer seg.
Hun er mer fisefin enn meg, og hater å bli våt på potene :-)
Men å jakte småkryp i hagen DET er spennende det!


Har brukt de to siste dagene på å vaske og høytrykkspyle huset utvendig, så hvis bare været holder er det snart tid for å begynne å male. Litt blandede følelser for det.. Vil gjerne sette i gang så huset blir fint og hvitt, men redd det skal bli litt evighets prosjekt.. Hater ting som tar tid :-)

Pga jobbene våre blir det ikke noe påsketur i år.
Så da er håpet at været holder seg bra nok til at jeg kan klare å skremme mannen ut for å bygge terasse til oss, så kanskje uteplassen blir fin nok til å vises frem før sommeren er ferdig.
Krysser fingrene for det :-)








8 kommentarer:

Supersnuppa sa...

Haha, samme her!
Platten på forsiden ble revet da vi drenerte i oktober, og verandaen er full av verktøy, stige og lign. Men det skal bli!

klem

Elisabeth K. Sinnes sa...

Så ille er den ikke Anette.
Den er ikke fin men man greier å kose seg der alikevel. Det har iallefall jeg gjort ;-)
Men gleder meg til å se før og etter bilder. Det blir bra.
Stor vårklem

Hardygutten sa...

Tenker du på "lekehytta"?
Er iallefall masse plass, og det blir fint med tiden, tiden leger liksom alle "sår" hihi, neida.
Klem manu

Lulla sa...

Ønsker deg en fin påske!
takk for at du har lagt deg til som følger på bloggen min.
Lulla

Solstrålå sa...

Velkommen til meg!!!!
Kjempekos!Og så kjekt at du og er i fra Rogaland!Kjekt at du vil være med på PIF.
Nydelig blogg du har!
Jeg har lyst å bli bedre kjent med deg,,,,,så jeg følger deg og!
Goe klem fra Sol

Rosa sa...

Tror kanksje du blir litt glad om du tar deg en tur innom meg, hihi... :-D

Klem, Rosa

Elisabeth sa...

Hei hei!

Kom helt tilfeldigvis innom bloggen din! Vi har vel gått på sammen skole (?) og samme menighet?

La meg til som følger, jeg. Klem fra Elisabeth.
:-)

micano sa...

Fine bilder fra stranda. :-) Jeg var på solastranda i dag. Deilig! Blir her i Sandnes i påsken jeg også..