Sitat


"I don't want to be a product of my environment... I want my environment to be a product of me..."



mandag 18. april 2011

Jippi!

Jeg kom hjem fra en kjempe koslig impulsiv helgetur til Lista, og fant ut at jeg hadde vunnet giveawayen til Rosa i byen
Så gøy!


En koslig avrunding av en deilig helg.
Nå venter jeg med spenning på pakke i posten :-)

Og så klarer jeg ikke la være å legge ut et par bilder, fra en flott
palmesøndag på stranda på sørlandet,
med gode venner


Kvikklunch, egg og grill mat. Nam, nam
Grillmaten var jeg alt for opptatt med å spise til å dokumentere ;-)

Sånn ser fingrene ut etter en liten sølekastings konkuranse mellom to små gode veninner
og sånn så Mira ut..
Kanskje like greit å putte hele ungen i vaskemaskinen..?



Der var så mange planter i full blomst!
Til og med masse fine hvithveis!!



Blir nok snart like fargerikt her hjemme i Rogaland også
Gleder meg :-)

6 kommentarer:

Herman Grans ♥ sa...

Gratulerer :) Høres ut som ei koselig helg og :) God påske! Hilsen Grete

Regnbuedrops sa...

så fine bilder=)
takk for kommentaren.
ha en fin påske!
klem heidi

Anonym sa...

Så kjekt!Masse fine bilder! Koselig å besøke bloggen din, søs <3
Sandra

Spire sa...

Så mange fine vår-bilder! Velkommen som følger på Spirebloggen, alltid hyggelig med nye følgere!
God Påske! :)
LenaE

Hege sa...

Så fine bilder! Ei herlig helg:-)

Fru R. sa...

Heia
Utrolig masse flotte bilder! Takk for god kommentar fra deg. Du må ha en riktig fin påske!
Klem fra Mette