Sitat


"I don't want to be a product of my environment... I want my environment to be a product of me..."



torsdag 24. februar 2011

I vinduskarmen min...

Jeg kjøpte meg en vannplante i går jeg... aner ikke hvorfor.
Syns egentlig ikke de er noe særlig fine, men der er utrolig hva man kan komme hjem med fra ikea..

 Tenkte på å kjøpe en fin liten akvariefisk å putte oppi.. men fant ut at det ville være dyreplageri.
Jeg klarer jo ikke engang å holde plantene mine i live
og pus ville nok ansett det som sin egen private lille fiskedam.
Kjøpte meg en ny orkide også.
elsker hvite blomster..



 Mangler mansjetter til disse lysestakene som vi fikk til jul, og syns det ble litt nakent uten noe, så jeg bare la på litt dill fra hobby og scrappe boksen min..


1 kommentar:

Margrethe sa...

Hei og takk for kommentarene hos meg:) Så fine planter du har kjøpt. Orkideer er alltid flott og den vannplanten var jo søt da. FÅr håpe du klarer å holde de i live da ;)