Sitat


"I don't want to be a product of my environment... I want my environment to be a product of me..."



onsdag 16. februar 2011

Kjøkken flikking..

Vi ønsker oss nytt kjøkken...
Men, når vi har et helt hus å fixe opp må vi ta et rom av gangen, og kjøkkenet er egentlig helt levbart så det kommer en et stykke ned på prioriteringslisten
 Men mens jeg drev å malte trappen i går, fikk jeg plutselig et infall og begynnte å male benkeplaten på kjøkkenet også..
Det er egentlig en slitt eikelaminat plate. Brukte heftegrunn, og lys grå gulvmaling. Gulvmalingen skal tåle en del, men om det blir stygt etterhvert så får vi kanskje fortere nytt kjøkken..?
 For noen månder siden malte jeg flisene mellom over og underskapene også, da brukte jeg også heftegrunn og hvit bengalakk
 ..og skiftet alle håndtak..

 Sånn så kjøkkenet ut før jeg malte og skiftet håndtak

2 kommentarer:

Adrenalynn sa...

Du er jammen meg en driftig kvinne! :)

Unknown sa...

i like :)