Sitat


"I don't want to be a product of my environment... I want my environment to be a product of me..."



onsdag 2. februar 2011

Suvernirer

Fikk bare lyst å vise hvilke suvernirer jeg tok med meg hjem fra Dubai turen i desember.
Har egentlig et lite hat forhold til klassiske suvernirer fra tacky "syden butikker", men syns disse fra markedet og senterpoint var fine. (..og utrolig billige...)

Var litt treg med å skaffe en overgang til norsk kontakt, så jeg fikk endelig prøve denne fontenen med vann i, i går

Den hadde et bitte lite skår på baksiden, og det var den siste de hadde, så jeg betalte bare 80 kr. :-)

 Fant et par nydelige små rammer..



Vet ikke helt om denne arabiske kaffekannen kommer til å bli brukt så mye til kaffe, men syns den er fin til pynt også


Syns disse bitte små håndlagde skoene var utrolig søte.. 


Må bare ta med vannpipa også, selv om den ikke er fra denne turen. Den er kjøpt på samme sted.
Mannen min er glad i å røyke vannpipe, men det er ikke mange vannpiper som hadde fått lov å stå fremme i stuen. Denne var unntaket


3 kommentarer:

Unknown sa...

Mange fine suvenirer!
Liker jo skoa jeg, men rammene var fine og;)
Fontenen, fra Dragon mart?
naaais:)

Anette - Opalveien - sa...

Ikke fra dragon mart, fikk ikke tid å se så mye der.. Kjøpte den og rammene på centerpoint, Der med spinn og babyshop..

Anonym sa...

nais!




-hanne ;)