Sitat


"I don't want to be a product of my environment... I want my environment to be a product of me..."



tirsdag 30. august 2011

DIY Coasters, eller SDS glassbrikker..

Se på de fine bjørkestubbene jeg har liggende i vedstabelen min..
Syns de er fine!
Nesten litt trist å brenne dem alle..


Så jeg fikk mannen min til å hjelpe meg med sagen,
og laget meg noen fine coastere :-)



Jeg syns de ble kjempefine jeg :-) Og så enkelt når man bare har en sag..
Nå skal jeg snart prøve meg med boremaskinen, og se om jeg får til noen lysestaker også..



Blomstene på bordet synger på siste verset, men jeg syns de er fine likevel jeg..



Nå skal vi kose oss med deilig chai te og chili erdnusser..
( ..eller hva det nå var de sjokoladenøttene het..)

Ha en fin fin ettermiddag videre..

9 kommentarer:

Supersnuppa sa...

Kjempeide!
Jeg har lysestaker av bjørk, mannen lagde dem på en-to-tre!
Gleder meg til å se!

klem

Mie fra Mies Mirakler sa...

De ble kjempefine, spent på å se lysestakene også. -og kjekt å se det ikke bare er meg som har kandissukker i hus, alle mobber meg og sier det er bare gamle tanter som har det, hehe! *♥*

MissMette sa...

Hei Anette
Syns det ble kjempefint, takk
for inspirasjon - bjørk er et
vakkert tre ღ Nydelige muffins
under her også - og så ønsker
jeg god bedring til jenta di ღ
... stakkars liten, ikke alltid
greit å være liten og syk...
Ønsker deg en fortsatt fin uke
Klem fra Mette

House Number 9 sa...

Næh, så smart! Det kommer ikke saft ut av de som setter flekker på bordet?

Ha en fin kveld!

Hilsen Ann Kristin

Anette - Opalveien - sa...

Nope.. Null sevje her :-) Brukte knusktørr bjørkeved..

Irja sa...

hvordan fikk du dem så rette og glatte?? :D jeg får ikke nok av disse!!! klem irja.

STYLIZIMO sa...

Genialt! De ble jo superkule :)

Ha en fin onsdag!
klem Nina

Unknown sa...

genialt!

Solstrålå sa...

Så lurt med disse under koppene!
Kosa deg med deilig te!!!
Nå skal jeg og ha meg en kopp vanilje te og et stykke deilig gulrotkake,,,,hi,hi!
Må kosa oss vettu!!
Goooe klem fra Sol