Sitat


"I don't want to be a product of my environment... I want my environment to be a product of me..."



onsdag 31. august 2011

Se hva jeg fikk!!


Jeg vant nettop giveawayen hos Anne Maries blogg, og se hva jeg fikk!


Jeg fikk faktisk hele 3 sett med veggord!
Nå må jeg bare finne ut hvor jeg vil ha dem.. hmm



Denne her skal jeg i alle fall ha på kjøkkenet, kanskje jeg skal ta vekk sløyfebåndet og alle bildene inni den gamle malte rammen min, og ha det på veggen der.. Med rammen rundt, tror størrelsen passer perfekt til det..


Og bare se det nyydelige hjemmelagde kortet hun hadde lagt ved.
Så koslig!
Elsker å få pakker i posten :-)

6 kommentarer:

Pink lady sa...

Så kjekt å vinne veggord. Vi har et par her hjemme og det er veldig fint. Her liker vi alt som ikke innebærer å lage hull i veggen;)

Blir det Bergenstur på deg? Du må hive deg på bloggfrokosten!

Klem Pink lady

Kristin Kreativius sa...

Så heldig du er:) Høres ut som det kan bli stilig å ha det inni ramma ja! Og rammen var jo så fin! Gøy med pakker i posten! :)

fin dag til deg!

tonje boganes sa...

Heldig du var! Likte veggordene. Gleder meg til å se hvor du plasserer dem :)

Klem Tonje

Natalie sa...

Skal si du har vinner lykke! hehe :)
Gratulerer med fin premie! Jeg trenger en adresse av deg, så jeg kan sende deg premien fra min give away. Prøvde selde mld til deg her, men fikk ikke det til. Du kan sende den til bynatalie@live.no :)
{ Natalie }

Anonym sa...

Gratulerer med kjempeflott gave! Skjønner godt du ble fornøyd ja!:)

Drømmehuset mitt sa...

Hei så hyggelig at du ble med på Giveawayen min:)

Koselig blogg du har.

Klem