Sitat


"I don't want to be a product of my environment... I want my environment to be a product of me..."



søndag 14. august 2011

Tips til stilig kunst du raskt kan lage selv




Har du hørt om Wordle.net ?
Der kan du lage dine egne stilige kunst-print med "ordskyer".
Utrolig enkelt og gøy å leke seg med.
Her et et lite eksempel:



Bare fyll inn hva du vil, dikt, sanger, beskrivende ord... hva du vil,
også leker du deg frem til du får de ordskyene du vil.
Farger, skrifttype og utforming velger du enkelt der, eller bare lar maskinen velge på random..
Etterpå er det bare å printe ut, og du har fin kunst du kan ramme inn og bruke hvor du vil.
Denne skal selvfølgelig på jenterommet..

Hvis du har lyst å prøve deg kan du gå inn HER

6 kommentarer:

Tove sa...

Så morsomt. Dette skal jeg prøve...
Ønsker deg og dine en fin søndag
Klem Tove

Pink lady sa...

Takk for tipset!

Vi er i alle fall i Bergen den helgen. Venter besøk av to venninner av meg og Hege. Og kanskje Hege også. Det er selvsagt bolig og interiørmessen som trekker! Vi får helt sikkert til å treffes:)

Klem Pink lady

Øyeblikk sa...

Åh, så stilig. No har eg vore inne og prøvd, heilt klart kunst som må opp på kvar sitt barnerom ;) Og kansje min bedre halvdel kan få med seg ein i glass og ramme og ha på kontoret også, hehe...

Klem Eli

Anonym sa...

Hvordan klarte du å få rosafarger?

Anette - Opalveien - sa...

Man kan gå inn på custom palette og plukke ut de fargene man vil ha :-)

takhøyde sa...

Heisan Anette! Nå har jeg titta litt rundt hos deg - blir litt mer "kjent" da!! Likte veldig godt dette Tekst-programmet du tipsa om! Det må prøves!!
Ellers gleder jeg meg til tirsdag - ha en flott helg! :) Heidi