Sitat


"I don't want to be a product of my environment... I want my environment to be a product of me..."



lørdag 6. august 2011

Giving away..



Lyst på en rød Mano kopp?


Fikk som mange andre en rød Mano kopp på glansdagen. Den er fin den,
men passer ikke helt inn her, så jeg lurte på om du ville ha den?

Du får;

1. lodd for kommentar
2. lodd for å følge bloggen
3. lodd for å linke fra egen blogg eller facebook med øverste bilde

Trekker en vinner 7 september




Mira stiller velvillig opp som modell :-)
Passet så bra siden hun allerede gikk i rød kjole i dag :-)

 

Er det foresten flere som har problemer med at blogger en har lagt seg til følger på bare faller ut igjen? Det skjer om og om igjen for tiden..

Ønsker dere en fin helg videre :-)

92 kommentarer:

killing birds is not art sa...

Fine bilder med Mira! :) jeg tar gjerne 2 lodd - følger bloggen din allerede.

hilsen, cornelia

porcelina(at)live(dot)nl

Christine sa...

Så søte bilder:) Hun så jo ut som at hun likte koppen veldig godt;)

Tar full pott med lykkelodd (følger, kommentar og link på blogg), og krysser fingrene for litt vinnerlykke.

Selv om det er lilla som preger leiligheten min akkurat nå, så er det alltid plass til litt rødt;)

Ønsker deg en god helg, det lille som er igjen av den.

Gode klemmer fra Christine

Lottemora sa...

Så fin den koppen, og jeg vil gjerne ha en som matcher den jeg fikk, for her omkring er ikke disse å få kjøpt. 2 lodd på meg da, siden jeg allerede følger bloggen din

Klem fra Lottemora

Maria sa...

Jeg er med :)
3 lodd på meg :)

Pink lady sa...

Hei! Kjekt med to like så jeg blir gjerne med! 2 lodd!! Skjønneste Mira, hils henne fra meg:) Klemmer

Anonym sa...

Hei.
Jeg synes den røde er sååå fin:)
1 lodd på meg.

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Unknown sa...

Yo, tar 2 lodd nå, kommer tilbake for siste :)
Klemmmmmzzzz
Skjønne Mira <3

sivknivklestativ sa...

Fine Give away :)
Jeg prøver lykken med 2 lodd, er følger allerde :)

Knutepunktet sa...

Jeg er med..1 lodd på meg!!Er følger allerede

Vimså sa...

Heisann.
Full pakke på meg- fin kopp!
Trivelig at du ville delta på min Give Away og..
Klem Mari Johanne

Supersnuppa sa...

Så fin jente du har!
3 lodd på meg:)
klem

Tonje sa...

Jeg vil gjerne ha 2 lodd (følger er jeg allerede :) Klem, Tonje

Anonym sa...

Hei!

Jeg vil gjerne være med, og har gjort meg fortjent til 3 lykkelodd.:)

Klem Vibeke

Hasigamas mamma sa...

Kul kopp vist av skjønn tutte!!!
Fargen passer strengt tatt ikke hos meg heller, men mannen min elsker rødt, så da håper jeg å kunne vinne koppen til han!
Full pott til meg! :)
Kjekt at du ble med på lotteri hos meg!
Klem
Lise

Kristin Kreativius sa...

tar gjerne 2 lodd! Ett for kommentar, og ett for å følge deg:) Heier på meg! god sommer videre:)

Åpent^hus sa...

ja, den der skulle vel passa fint i hånda mi! :)
skjønn farge.

to lodd til meg
sving innom og ta lodd hos meg også om du vil

sommerklem fra
Åpent hus

24 sa...

1 vinnerlodd til meg! :-)
Håper du får ein super dag!!

Helsing Helene

♥ Stines hverdag sa...

Selvfølgelig har jeg lyst på en rød Nanokopp :)
Full pott på meg, kommentar, følger, link.

Ha en strålende tirsdag!

Kremen av.. sa...

Den var skikkelig fin i rød. Jeg slenger meg på konkuransen, jeg også:-)

micano sa...

Juhuuu!!! rød kopp!! Jeg tar tre lodd og krysser fingrene for at den blir min!! :)

Eple sa...

Jeg fikk veldig lyst på den fine koppen :) For en hyggelige Gi bort, med veldig fine bilder :)

Anonym sa...

Herlig med en så søt modell til Giwe Awayen :)
Jeg er med - 1 lodd på meg!
Hilsen Ida

Hildes Scrappeunivers sa...

Disse koppene ser så lekre ut! Jeg prøver lykken med 3 lodd. Følger deg fra før, og har laget innlegg her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/08/vinn-mano-kopp.html

Klem fra Hilde

Mine diller♥ sa...

Hei, så kjekt at du vil være med på min giveaway. For å være med i trekninga må du legge deg til som følger, du har nok bare glømt det :)) Eg vil gjerne være med på din og har lagt meg til som følger og linka bilde fra bloggen min.
Flott blogg som eg gleder meg til å følge vidare.

Ha en super dag, Klem

Li/Småtingene sa...

Ja takk! :-)) Det er svaret mitt på spørsmålet, altså, om jeg vil ha en rød maokopp? Ja, takk! Hihi... Men sjansen blir jo større hvis jeg linker på bloggen min, så da tar jeg med meg to lodd!

:-)

Chatrine sa...

Heisann!

Jeg vil gjerne være med på den flotte give awayen din med 3 lodd:o) Koppen var veldig flott!

Unknown sa...

Henger meg på med 3 lodd.
Den koppen var jo kjempe knæsh da.

Krysser fingrene og håper.

Ha en fin fredag videre..

Klem fra Bergen

Hildes Homemade sa...

Så fin kopp!
Passer perfekt som tekopp når man strikker. Særlig når høsten og vinteren kommer.
Jeg tar 3 lodd.

Katrine Donal Botn sa...

3 lodd på meg!
Kommentert her og følgt bloggen. :)

Anonym sa...

Så skjønne bilder:)

Jeg er med m 2 lodd, kommentar og delt på fb:)

Michelle
michellenibe@hotmail.com

Pia sa...

Flotte bilder! Jeg ønsker meg veldig en manokopp,og prøver lykken med et lodd:)

Merete K. sa...

Heisann :-)

•●♥✿❀ Vil gjerne være med og takker ja til 3 stk lodd :)•●♥✿❀

Mvh Merete
m-korsg@online.no

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Har jo en kopp selv, men skulle jo hatt to ;) Sniker til meg 1 lodd!
klem Anette

Ida Lind sa...

Selvfølgelig deltar jeg :) Jeg har lagt ut link på facebooksiden min med oppfordring om å dele konkurransen, jeg har vært følger av bloggen en stund allerede- og jeg kommenterer :)

3 lodd på meg da!
Koppen er sååå fin!

Ole-Martin sa...

Jeg deltar veldig gjerne- og jeg trekker tre lodd hos deg. Jeg følger og linker- og jeg kommenterer.

Ole-Martin
olemartinjensen(ætt)live.no

katrine_karlsen sa...

Prøver meg med 1 lodd =)

Anonym sa...

Tar gärna två lotter, är följare på din blogg.

nettan.klar@gmail.com

När jag kommenterar brukar jag kalla mig enkla nettan

HildeR sa...

3 lodd til meg ; ) mari_gull(at)yahoo.no

BMB sa...

Jeg vil gjerne være med, og trekker 3 lodd!

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

swimzy sa...

heihei :)
Her vil jeg gjerne være med på 2 lodd :)
klem fra swimzy, siv anita
siv_anita_pet@yahoo.no

Lena sa...

Så snill du er som vil gi den bort!
Jeg tar gjerne 1 lodd, og krysser fingrene mine :)

Klem fra Lena

Mamma sa...

Å den koppen ønsker jeg meg! Tar 3 lodd :)

Rita sa...

En liten trøst for oss om ikke kunne dra på glansdagen.. Tar gjerne ett lodd!
blogglaus@gmail.com

Dora C. sa...

Jeg tar 2 lodd :)

D.Angel19@hotmail.com

Kumba Koroma sa...

Jeg blir gjerne med og tar 1 lodd, kommentar.

Mvh. Kumba
kunadiala@yahoo.no

Kine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kine sa...

Jeg tar gjerne 3 lodd!

*krysser fingre og tær for at jeg blir den heldige*

g u r o sa...

Åh, så kjekt det hadde vore å vinne ein raud, fin kopp!! :) Eg var ikkje på Glansdagen, nemlig, og den hadde dessutan passa fint inn hos meg! ;)

Tar eitt lodd og håpar på det beste!

heidi sa...

Så fin blogg du har!!! Så fin den veggdekoren på soverommet var. Nå gleder jeg meg enda mer til søstrene Grene åpner her i Kristiansand!!! Og siden det er blogg lotteri her, så hiver jeg meg med og tar ett lodd!!

Sissel sa...

Flotte bilder av ei nydelig jente! Jeg prøver lykken med et lodd. Ha en fin helg.

Anonym sa...

Fin kopp, blir gjerne med på trekninga med to lodd!

- Helle (helle.marie@gmail.com)

Trollmora sa...

åh... det nederste bilde der var nydelig :)

Jeg er med, 2 vinnerlodd :)

gult hus i svingen sa...

Å jaaaaa, jeg vil gjerne vinne rød Manokopp:) Kommentar, følger og link i egen blogg, gir vel 3 lodd:))
Liker bloggen din:)
Trine:)

Størstepia sa...

Rødt passer perfekt inn her, så jeg sier gjerne JA TAKK!!
Du må bare trekke meg først da, tihi...
Jeg er allerede følger, så jeg trekker tre heldige lodd og krysser fingrene!!
Klem fra størstepia

Kathrine sa...

Fin kopp! Rødt passer veldig godt på mitt kjøkken! :-)

Hilsen
Kathrine i Tryllehuset!

La luz del norte sa...

Ah! Jeg elsker rødt!!! Tar to lodd!

Fant bloggen din via Gult hus i svingen! Titter innom igjen!

Solrosa

RoseSommer sa...

Hei, så koselig at du fant meg!
Jeg melder meg på her med 2 lodd, og kikker litt mer på bloggen din senere. Nå er det visst noe husarbeid på gang....sukk.

HusmorDronninga sa...

Må jo bare være med i din gavetrekning også da! Fine bloggen din og alt, som eg blei så glad for å ha oppdaga! :)

Henge meg på med full pott! Så satse me på at me har litt lykke med oss denna gongen ;)

Klem fra
Kjersti

HildeP. sa...

Heisan! koselig du ville være med på min feiring. Jeg blir selvfølgelig gjerne med på din giveaway, og trekker 2 lodd. : ) Klem Hilde

Lynetmor sa...

Hei, så spennende! Jeg tar 2 lodd jeg :-)

Myke minutter sa...

Jeg vil gjerne delta og trekker 3 lodd :) Ha en fabelaktig fredag og en herlig helg!

Fargebarn sa...

Stakkar liten med vannkopper! Ikke kjekt med syke barn. Jeg trekker to lodd i lotteriet ditt jeg og krysser fingrene! :)

Min Lykke sa...

Jeg elsker mano, rød eller ei:)
2 lodd på meg!
Ha en fortsatt fin kveld!
Klem fra Kristin

Min Lykke sa...

Jeg elsker mano, rød eller ei:)
2 lodd på meg!
Ha en fortsatt fin kveld!
Klem fra Kristin

Randi sa...

Disse er så stilige!! Ja takk, jeg tar gjerne en slik en:) To lodd på meg.
RM:)

Ida,Isak, Line og Jarle sa...

to lodd til meg takk!!

;)

lene rh sa...

Hei :) jeg tar 3 lodd

lene rh sa...

glemte å legge igjen link

http://leneridola.blogspot.com/2011/08/give-aways-i-september-del-1.html

ogreid82 sa...

Hei.

Vil gjerne være med i konkurransen!
Jeg legger linken ut på facebook, så da blir det vel 2 lodd:)

Hilsen Grethe
ogreid82@yahoo.no

Christine sa...

Hei :)

Jeg vil veldig gjerne være med! Nydelig kopp.

Ha en strålende dag! Klem C

Natalie sa...

Jeg vil gjerne prøve å vinne en rød kopp :) Tar 3 lodd jeg.
{ Natalie }

Pia sa...

For ei nydelig frøken! Og selvsagt nydelig kopp også. :) Jeg tar gjerne med meg 1 lodd og håper på det beste. :)

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med på tre lotter. Gillar de där muggarna skarpt!

Tonje Ailin sa...

Full pott med lodd her :)
Kommentar, følger og link med bilde på Facebook :)

Hilsen Tonje

hobbyvimsa sa...

Jaaaaa den har jeg lyst på:)

Tar full pott:)

Nyt helgen:)

Klem Linda:)

Silje sa...

Jeg tar 1 lodd!

God helg =)

Drømmehuset mitt sa...

Hei
Jeg er med og tar full pott på lodd:)

Klem

Gunnhild sa...

1 lodd til meg ;)
har begynt å innført rødt på kjøkkenet, så denne kunne jo ha passa godt inn!

perler på en snor sa...

Jeg vil være med! Tar to lodd:)

Anonym sa...

Jeg er med :D deltar med 2 lodd :) deler link på facebook :D Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

Katrine Helle sa...

Jeg tar 2 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com

Judith sa...

Så koselig blogg du har, og nydelig jente! Kan godt tenke meg koppen jeg:) Er ikke på facebook og har ikke blogg, så da blir det et lodd.
Hilsen judith@mimer.no

camilla sa...

Hiver meg så klart med!
Satser på vinnerloddet med et lodd :)

Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

Martilie sa...

Jeg er gjerne med og tar med meg 3 lodd :)

Klem fra Tove

Anonym sa...

Hei.

Prøver lykken med 2 lodd jeg da. :)

Hilsen Monica (momav78@hotmail.com)

Rachel sa...

Hello! Lovely space you have here, dear! And your candy is so lovely! I've posted this on my sidebar at "sorteios/candies", by date! Thanks so much for this lovely chance! :D Rachel
Follower's name: Rachel Berault
I think it's 3 lodd(?) :)

Monica sa...

De koppene er sååå fine!! Slenger meg på og prøver lykken med 2 lodd!!

Anonym sa...

Hei på deg!

Jeg vil gjerne ha en slik kopp.
Ønsker å gi den bort til enten Malene eller Nichlas, mine barnebarn på 3 og 5 år.

Vennlig hilsen Guri Marie.

guri_marie.kristoffersen@getmail.no

Anonym sa...

Hei igjen!

Glemte å si at jeg deler linken med mine 647 venner på FB.
Det gir kanskje et lodd også???

Vennlig hilsen Guri Marie

Anonym sa...

Fin blogg du har :-)

1 lodd på meg.

Ingunn Kne

Mona sa...

Härlig blogg du har. Klart jag är med : )
Två lotter till mig tack.
Mona
mona.ekstrom@gmail.com

Anonym sa...

3 lodd på meg, så flott rød kopp:)
Gro Kåsmoli
grkaas@online.no